خدمات دوره ای کولر گازی

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 419 | نویسنده : |

نیروهای خدماتی ما تمامی اجزای داخلی دستگاه شما را با اسپری های مخصوص تمیز می کنند و همچنین فیلترهای دستگاه را شستشو می دهند. علاوه بر افزایش راندمان آسایش و آرامش از سلامت هوای خروجی کولر گازی لذت خواهید برد زیرا پنل داخلی در حفظ سلامت شما بسیار مهم است. و محیطی دارد و در صورت عدم سرویس دهی به موقع، آلاینده های جذب شده از طریق فیلتر را در هوا پراکنده می کند. اما اگر می خواهید خودتان این کار را انجام دهید، با مراحل زیر شستشو دهید، ابتدا برق دستگاه را خاموش کنید، سپس درب پنل را باز کنید، فیلترها را به آرامی جدا کرده و با آب و مواد شوینده تمیز کنید، سپس سنسور دستگاه را تمیز کنید. بیرون و تمیزش کن این سنسور دمای محیط را اندازه گیری می کند و به برد می گوید دستگاه را روشن یا خاموش کند. اگر کثیف باشد، ممکن است دمای محیط را اشتباه ارزیابی کند و دمای مورد نظر را در اختیار شما قرار ندهد. آن را با یک اسپری فوم تمیز کننده و یک برس نرم تمیز کنید. پس از انجام این مراحل نوبت به دستگاه می رسد. ابتدا سینی تخلیه و مخزن آن را تمیز کنید و سپس چند بطری آب داخل شیلنگ بریزید تا حتی اگر گرفتگی داشته باشد تمیز شود. اگر گرفتگی شیلنگ در فاضلاب باشد، پس از مدتی آب باز برای خروج پیدا نمی کند و باعث می شود آب از زیر پنل کولر گازی شما بیفتد و دیوارها و فرش شما را کثیف کند، قابل رفع است.

پانل خارجی (کندانسور)

این قسمت از دستگاه نیز بسیار مهم است زیرا در خارج از منزل شما نصب می شود و در تماس مستقیم با گرد و غبار و کثیفی است، بنابراین اگر به موقع آن را نشویید، ممکن است به دلیل کثیفی زیاد، هزینه های زیادی برای تعمیر آن بپردازید. روی کندانسور باعث می شود که دستگاه به درستی کار نکند و فشار زیادی به دستگاه شما وارد شود، بنابراین بهتر است یک سرویسکار مجرب به طور مرتب آن را بشویید (این کار را می توانید به سرویسکاران مجرب بسپارید) این کار را با استفاده از دستگاه های مخصوص فشار آب بالا (واتر جت). توجه داشته باشید که اگر خودتان قصد انجام این کار را دارید، قبل از شروع به شستشوی ماشین، باید برق را قطع کنید، سپس ماشین کارواش خانگی خود را روشن کنید. تمیز کردن تمام قسمت های فن کویل را شروع کنید تا کاملا تمیز شود. اگر قبل از شروع کار درب بالایی کندانسور را باز کنید، می توانید دسترسی بیشتری به دستگاه داشته باشید و نتیجه بهتری بگیرید. در پایان نگران خیس شدن موتور فن نباشید زیرا کاملاً عایق آب است و برای A مشکل ساز است فقط به اتصالات الکتریکی دستگاه نگاه نکنید و از نفوذ آب به آن جلوگیری کنید.

خدمات دوره ای کولر گازی

یکی از رایج ترین مشکلات سیستم های تهویه مطبوع این است که ممکن است تحت تأثیر محیط قرار گرفته و اغلب دچار اختلال شوند. آنها مانند ماشین عمل می کنند. خواه کثیفی یا آشغال مسدود شدن خروجی ها باشد یا مشکل شدیدتر در گرفتگی واحد خنک کننده، سیستم تهویه مطبوع اسپلیت، به ویژه کولرهای گازی، برای حفظ حداکثر عملکرد خود نیاز به تعمیر و نگهداری منظم و دوره ای دارند. با این حال، اگر مشکلات رایج AC دارید، ناامید نشوید.

کارکنان خدمات:

نگهداری و سرویس دوره ای کولر گازی می تواند مشکلات آزاردهنده اسپلیت شما را برطرف کند.

تکنسین سرویس کولر گازی در تهران دارای مجوز حرفه ای می باشند. تکنسین های سرویس در سرویس و نگهداری کولر گازی و اسپلیت هاوس مسلط هستند. به منظور اطمینان از عملکرد کارآمد، توصیه می کنیم صاحبان خانه حداقل سالی یک بار سرویس دوره ای کولر گازی را انجام دهند. تمیز کردن منظم کولر گازی و تمیز کردن پمپ حرارتی راندمان عملکرد را افزایش می دهد و خطر تماس با سرویس کولر گازی یا تماس گران تر را کاهش می دهد. سرویس و نگهداری کولر گازی اسپلیت باید در روزی برنامه ریزی شود که دمای هوای بیرون به حدی باشد که تکنسین ها بتوانند فشار مبرد را به دقت ارزیابی کنند.

 

چک لیست سرویس دوره ای کولر گازی

آخرین باری که کولر گازی خود را سرویس کردید کی بود؟ مردم اهمیت سرویس دوره ای و منظم کولر گازی را درک نمی کنند. اگر سرویس کولر گازی می تواند به شما کمک کند از حداکثر عملکرد اسپلیت لذت ببرید و در دراز مدت در هزینه خود صرفه جویی کنید. در اینجا چک لیست سرویس دوره ای کولر گازی را قرار داده ایم تا به خوبی از روند کار مطلع شوید.

سیستم های تهویه مطبوع در طول سالیان متمادی تکامل یافته اند و اکنون بخشی حیاتی از هر خانه یا دفتری هستند. یک سیستم تهویه مطبوع خوب می تواند شرایط نامطلوب منطقه شما را از بین ببرد و فضای نشیمن تمیز و راحت را به شما و خانواده تان بدهد. یک سیستم اسپلیت دارای اجزای متعددی است که پشت سر هم کار می کنند و مانند اکثر تجهیزات نیاز به سرویس و نگهداری دوره ای دارند. و اگر به موقع اقدام نکنید، می تواند منجر به مشکلات بزرگتر و گرانتر شود. اما برای نگهداری منظم از کولر گازی خود چه کاری باید انجام دهید و هر چند وقت یکبار باید این کار را انجام دهید؟ چک لیست سرویس و نگهداری کولر گازی شما باید شامل باشد




می پسندم نمی پسندم

جمعه 6 خرداد 1401 -9:4 نظرات()
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: